Serwis prawo-pracy.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj Zaloguj
delegacja na obszarze pracy

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Wynagrodzenie podczas podróży służbowej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marfa

PostWysłany: Czw, 05 Wrz 2013, 22:57    Temat postu: delegacja na obszarze pracy Odpowiedz z cytatem

Witam,

proszę o radę, ponieważ w umowie o pracę mam określony obszar pracy jako woj. wielkopolskie i województwa ościenne.
Pracuję jako handlowiec a 2/3 mojej pracy wiąże się z delegacją, robimy różne projekty dla określonych powiatów. Czasami jest tak, że spędzam w delegacji 3 tygodnie od poniedziałku do piątku np. we Wrocławiu (wyjeżdżam do Wrocławia 3 razy w ciągu roku) innym razem jestem w Koninie, dojeżdżając codziennie z Poznania.
Szef wymusza na mnie nadgodziny i daje do zrozumienia, że jeżeli nie poświęcę więcej czasu na spotkania (bezpłatne nadgodziny) to oddeleguje mnie do Konina wynajmując mi hotel, ale delegacji nie będzie mi płacił, ponieważ jest to moje miejsce pracy. W Koninie jestem raz do roku, z większością powiatów jest podobnie - wyjeżdżam na kilka tygodni raz do roku.

Czy szef ma prawo wysłać mnie do odległego miasta w delegację bez płacenia delegacji skoro to nie jest moje regularne miejsce pracy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
midka
Moderator
Moderator

PostWysłany: Sob, 07 Wrz 2013, 16:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proszę poczytać ten temat - http://prawo-pracy.pl/forum/viewtopic.php?t=20239