Serwis prawo-pracy.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj Zaloguj
Staż, umowa zlecenie
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Inne formy zatrudnienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vonr

PostWysłany: Pią, 29 Wrz 2017, 16:03    Temat postu: Staż, umowa zlecenie Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich
Mam pewien problem z którym poradzić sobie nie mogę mianowicie 24.05.2017 przed rozpoczęciem stażu zostałem poproszony o wypełnienie dwóch następujących oświadczeń dla innej firmy w celu potwierdzenia danych osobowych jak i tego, że jestem studentem. Z dniem 01.07.2017 rozpocząłem staż we firmie. Minął okres około 2 miesięcy i okazuje się, że mam podpisaną umowę zlecenie na podstawie tych dwóch oświadczeń. Dodam, że żadnej umowy zlecenie z zakresem godzin pracy, obowiązków w pracy, okresu pracy nie dostałem ani nie podpisywałem. Owa "umowa" nie została zgłoszona do ZUSu ale z tego wynika, że zostało to zgłoszone do Urzędu skarbowego. Urząd pracy, który skierował mnie na staż nie zezwala na pracę nawet na 1/16 etatu i wygląda na to, że będę musiał oddać całe stypendium stażowe. Jak przed tym mogę się obronić i udowodnić, że żadnej umowy zlecenie nie podpisywałem? Czy taka umowa na podstawie tylko tych danych jest ważna?
Niżej zdjęcia dokumentów, które podpisałem i dokument z wynagrodzeniem otrzymanym przeze mnie.
Dziękuję za pomoc i postaram się odpowiedzieć na wszelkie pytanie znaczące do przebiegu sprawy.
Pozdrawiam

https://i.imgur.com/VoEo7vt.jpg
https://i.imgur.com/iuEzCoh.jpg
https://i.imgur.com/PMN94p2.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
midka
Moderator
Moderator

PostWysłany: Pią, 29 Wrz 2017, 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Umowa zlecenie jest z inną firmą, niż ta od stażu?
Jeśli tak - to po co wypełniał Pan te dokumenty? Są wpisane na rachunku godziny pracy - wykonywał Pan coś dla nich?
Powrót do góry
vonr