Serwis prawo-pracy.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
Wezwanie z Urzędu Skarbowego POMOCY !

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> PIT-y, Urząd Skarbowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m242989

PostWysłany: Czw, 13 Lut 2014, 16:58    Temat postu: Wezwanie z Urzędu Skarbowego POMOCY ! Odpowiedz z cytatem

Witam , od 2010 roku składałem PIT ze względu na udzielanie pożyczek społecznościowym na portalu KOKOS.pl wiec chcialem od nich odprowadzic podatek itd skonczylem z tym w roku 2012 ze względu na to ze czesc osob nie splaca pozyczek i bylem nawet stratny na tym. Dostalem dzisiaj pismo z urzędu jego treść poniżej na zdjęciu

Poniżej treść wezwania którego nie rozumiem co mam dalej zrobic czy zlozyc pit mailem czy stawić sie z pitem czy jak ;/ ?

http://zapodaj.net/e1a1f404fde9d.jpg.html

Jestem studentem nie jestem zarejestrowany dostaje pieniadze czesto od rodzicow na szkole utrzymanie itd rowniez czasami cos sprzedam sobie lub rodzicą bo prowadzą dzialalnosc na allegro mialem rowniez jakies lokaty pozakladane w tym okresie .

Co mam zrobić ? czego chce odemnie urząd ? Pomozcie.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
midka
Moderator
Moderator

PostWysłany: Czw, 13 Lut 2014, 17:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Urząd chce, aby Pan złożył PIT za 2012 rok, bo widocznie tego Pan nie zrobił. I do pit-u należy dołączyć pisemne wyjaśnienie, dlaczego pit-u nie złożono w terminie.
Powrót do góry
m242989

PostWysłany: Czw, 13 Lut 2014, 18:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to mam skladac pit nawet wtedy gdy nie mam zadnych dodatkowych dochodow do opodatkowania ?
Powrót do góry
midka
Moderator
Moderator

PostWysłany: Czw, 13 Lut 2014, 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem